Przyjazny e-urząd w Cieszanowie

#FunduszeEuropejskie

Beneficjent:     GMINA  CIESZANÓW
Tytuł projektu:  ”Przyjazny e-urząd w Cieszanowie”

Projekt pn. „Przyjazny e-urząd w Cieszanowie”, nr FEPK.01.02-IZ.00-0011/23  o całkowitej wartości 6 431 824,61 PLN jest dofinansowany w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027 w wysokości  5 396 533,47 PLN.
W ramach projektu realizowane będą działania:
– Wdrożenie nowoczesnych e-usług publicznych poprzez Modernizację kluczowych Systemów
Dziedzinowych, digitalizacja zasobów oraz modernizacja infrastruktury IT.
– Nadzór nad projektem.
– Usługi związane z przygotowaniem projektu.

Projekt zakłada uruchomienie nowych e-Usług, które uzupełnią gamę już realizowanych przez Urząd Miasta i Gminy Cieszanów.

W ramach zadania realizowane będą następujące podzadania:
– Modernizacja systemów dziedzinowych,
– System obsługi interesanta,
– Integracja systemów SD,
– Modernizacja i integracja systemów GIS i udostępnianie e_Usług (GIS),
– Modernizacja systemu EWODA – modernizacja systemu bilingowo-analitycznego, uruchomienie systemu do zdalnego odczytu wody, moduły integrujące,
– Modernizacja elektronicznego obiegu dokumentów i stron www,
– Uruchomienie systemu do zdalnej pracy,
– Modernizacja Infrastruktury IT – dostawa: UPS, agregatu prądotwórczego, monitoringu serwerowni, UTM, Switch zarządzalny, kontroli dostępu serwerowni, komputerów i laptopów.
– Modernizacja Infrastruktury IT – dostawa modułów z antenami, oprogramowania,
– Uruchomienie Platformy Projektowej i digitalizacja zasobów.

Głównym celem projektu jest stworzenie nowoczesnej platformy elektronicznej, która umożliwi mieszkańcom/kom gminy dostęp do różnych usług publicznych za pomocą Internetu (w tym względzie na platformie dostępne będą e-Usługi nowe oraz wcześniej uruchomione lub uruchamiane w przyszłości).

Beneficjentami projektu będą mieszkanki/ńcy Gminy Cieszanów (bezpośredni) i pracownicy/czki Urzędu (pośredni) dzięki ukierunkowaniu e-Usług właśnie na nich.

Głównymi grupami docelowymi są:

  1. Obywatele i mieszkańcy,
  2. Przedsiębiorcy
  3. Pracownicy urzędu i jednostek podległych,

Projekt będzie dostępny dla wszystkich użytkowników, nie będzie dyskryminował użytkowników niezależnie od ich płci, rasy w tym koloru skóry oraz cech genetycznych, pochodzenia etnicznego w tym języka, przynależności do mniejszości narodowej, urodzenia oraz pochodzenia społecznego, majątku, religii, światopoglądu, w tym przekonań, poglądów politycznych lub wszelkich innych poglądów, niepełnosprawności, wieku i orientacji seksualnej.

Efekty i rezultaty realizacji Projektu:|
– Instytucje publiczne otrzymujące wsparcie na opracowywanie usług, produktów i procesów cyfrowych /szt. 1/,
– Liczba podmiotów, które udostępniły informacje sektora publicznego/dane prywatne on-line /szt. 2/,
– Liczba podmiotów wspartych w zakresie cyberbezpieczeństwa /szt. 2/,
– Liczba podmiotów wspartych w zakresie rozwoju usług, produktów i procesów cyfrowych /szt. 1/,
– Liczba rozwiązań wykorzystujących informacje sektora publicznego/dane prywatne /szt. 3/,
– Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości 3 – dwustronna interakcja /szt. 4/,
– Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja /szt. 15/,
– Użytkownicy nowych i zmodernizowanych publicznych usług, produktów i procesów cyfrowych /docelowo 3394 użytkowników/rok/.